søndag den 22. juni 2014

Køb essens til valnøddesnaps eller hasselnøddesnaps



UDSOLGT - UDSOLGT - UDSOLGT - UDSOLGT - UDSOLGT
OPDATERING: Jeg har nu solgt de essenser jeg havde afsat til salg. Efterspørgslen har været tilpas stor til at jeg snart vender tilbage med nye og flere essenser. Det gør jeg på en ny og fokuseret hjemmeside, hvor der i skrivende stund er kommet 5 nye snapse essenser til. Kig forbi min nye side på adressen www.maus-snaps.dk
UDSOLGT - UDSOLGT - UDSOLGT - UDSOLGT - UDSOLGT

Jeg er blevet kontaktet af flere som har spurgt om det var muligt at købe nogle af mine snapse. Det har jeg indtil videre sagt nej til. Nu åbner jeg i en kortere periode op for et begrænset salg af to af mine snapse - hvis tingene går godt kan det være at jeg fortsætter.

Jeg har valgt at starte med to slags snapse. Og faktisk er det ikke færdige snapse til at starte med. Jeg starter med at sælge to forskellige essenser til snapse, nemlig hasselnød og den meget populære valnød. Begge skal fortyndes op og fortsætter med at udvikle sig smagsmæssigt.

Udvalget er:
Hasselnød, 2012 - 60 kr incl. forsendelse UDSOLGT

Valnød, 2013 - 70 kr incl. forsendelse UDSOLGT
Valnød, 2012 - 75 kr incl. forsendelse UDSOLGT

Valnød, 2011 - 80 kr incl. forsendelse  UDSOLGT

Fælles for begge essenser er at smagen i essensen er meget intens og du kan selv justere hvor stærk din endelige snaps skal være. Der er 1,5 dl. i hver lille flaske, hvilket svarer til to flasker efter min smag. Hvis du vil have en stærkere smag, så er der til mindre end to flasker.

Er du interesseret i at købe en af essenserne, så kontakt mig via mads.madglad@gmail.com for nærmere info og aftale.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar